El servei d'atenció tècnica de Telefónica és gratuït

El ser­vei d'atenció tècnica al cli­ent de Telefónica, que rep més d'un milió de tru­ca­des al mes, és gratuït des de dijous, i el seu pre­fix ha can­viat del 902 al 900, man­te­nint la resta del número (900 357 000). La com­pa­nyia explica en un comu­ni­cat que aquest canvi forma part de la seva estratègia de posar el cli­ent al cen­tre de l'acti­vi­tat, i serà la pri­mera d'una sèrie d'ini­ci­a­ti­ves rela­ci­o­na­des amb les tari­fes i l'atenció a l'usu­ari que enge­garà en les set­ma­nes vinents.

La majo­ria de les tru­ca­des que rep el cen­tre d'assistència tècnica de Telefónica estan rela­ci­o­na­des amb l'asses­so­ra­ment en la nave­gació i el suport per aju­dar a con­fi­gu­rar equips asso­ci­ats a les con­ne­xi­ons amb ADSL, i altres ser­veis de valor afe­git com ara els comp­tes de cor­reu gratuïts, segu­re­tat d'inter­net o Ima­ge­nio. Aquest cen­tre, que atén cli­ents par­ti­cu­lars i empre­sa­ri­als, dis­posa de 1.500 per­so­nes i està equi­pat amb eines de diagno­sis dels equips dels usu­a­ris que per­me­ten resol­dre de forma remota el 82% de les con­sul­tes en temps real. L'ope­ra­dora asse­nyala que en les set­ma­nes vinents anun­ciarà més ini­ci­a­ti­ves rela­ci­o­na­des amb les tari­fes i les pro­mo­ci­ons, atrac­ti­ves, inno­va­do­res i sen­zi­lles; el fet de donar una atenció pro­pera i eficaç en cada con­tacte, i agrair i pre­miar la fide­li­tat i con­fiança dels cli­ents actu­als.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.