la contra

Marca de distinció hotelera

Petits Grans Hotels incorpora els primers establiments del Camp i les Terres de l'Ebre

«Una esca­pada consta de tres eta­pes: el somni, la vivència i el record» i és amb aquesta sentència que Car­les Blasi, hote­ler de Mont­blanc, resu­mia l'estada en un esta­bli­ment selec­ci­o­nat per Petits Grans Hotels de Cata­lu­nya, la marca turística que reu­neix 40 hotels inde­pen­dents, d'un màxim de 15 habi­ta­ci­ons, d'arreu de Cata­lu­nya. Deu esta­bli­ments del Camp de Tar­ra­gona i les Ter­res de l'Ebre s'han incor­po­rat enguany a la marca (vegeu el gràfic) que, com qua­li­fi­cava el seu pre­si­dent, Ramon Pau, «és una idea molt romàntica de fer hos­ta­le­ria». Un estil de vida, tant per als visi­tants com per als matei­xos pro­pi­e­ta­ris.

Petits Grans Hotels es va crear el 2008 a les comar­ques de Girona i des del Patro­nat de Turisme de la Dipu­tació de Tar­ra­gona s'ha con­si­de­rat el paraigües ideal per incor­po­rar aquesta tipo­lo­gia d'hotels que ofe­rei­xen una alta qua­li­tat de ser­veis, ambi­ent fami­liar, gas­tro­no­mia pròpia de la zona i un fort arre­la­ment al ter­ri­tori on s'han implan­tat. De manera indi­vi­dual, el bon fer d'aquests hotels s'ha basat en el boca ore­lla dels cli­ents, que han fide­lit­zat fins al 70% de l'ocu­pació anual.

La marca Petits Grans Hotels «ens situa en un mer­cat glo­bal», asse­gura el seu gerent, Martí Sabrià. La repre­sen­tant del Camp i l'Ebre de la marca, Noemí Ribalt, reforça la idea dient que en un món de grans cade­nes hote­le­res «ens costa dife­ren­ciar-nos», tot i tenir un con­cepte molt dife­rent de l'oferta. La marca els pos­si­bi­lita l'inter­canvi de conei­xe­ment, tenir acti­vat un lloc web de reser­ves i ofe­rir paquets com­ple­men­ta­ris –gas­tro­no­mia, sen­de­risme, rutes cul­tu­rals– que refor­cen l'oferta dis­tin­tiva dels esta­bli­ments i que «com­bre­guin amb la nos­tra filo­so­fia», remar­cava Sabrià. Per als hote­lers del Camp i les Ter­res de l'Ebre que s'incor­po­ren a la guia suposa, a més a més, intro­duir-se en una marca amb «valor reco­ne­gut», hi afe­gia el gerent del Patro­nat de Turisme de la Dipu­tació, Octavi Bono.

Els deu hotels del Camp i les Ter­res de l'Ebre que s'han incor­po­rat a la guia ofe­rei­xen, en con­junt, 95 habi­ta­ci­ons i 195 pla­ces. En des­taca l'espai que ocu­pen, com ara una casa d'indi­ans del segle XVIII, una de senyo­rial del segle XV, un antic molí d'oli for­ti­fi­cat o els entorns amb camps d'oli­ve­res o taron­gers. Petits Grans Hotels pre­veu arri­bar i no sobre­pas­sar els cin­quanta esta­bli­ments i tenir presència a totes les comar­ques.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.