El centre de Cabrils es queda un cop més sense cobertura de Movistar durant diverses hores

La cober­tura de tele­fo­nia mòbil de la com­pa­nyia Movis­tar ha tor­nat a fallar a Cabrils. El cap de set­mana pas­sat, diver­sos veïns i comerços del cen­tre d'aquest muni­cipi mares­menc es van que­dar sense cober­tura durant mol­tes hores, cosa que va pro­vo­car la indig­nació dels cli­ents.

«Fa uns anys no hi havia cap pro­blema amb aquesta com­pa­nyia, però des de fa un any apro­xi­ma­da­ment els talls de cober­tura són cons­tants, fins al punt que ja hem començat les actu­a­ci­ons necessàries per arre­glar-ho», explica el regi­dor de Comu­ni­cació del muni­cipi cabri­lenc, Miquel Ponsa (ERC). Segons indica el regi­dor repu­blicà, la cober­tura no marxa a tot arreu, però sí que hi ha zones del muni­cipi que es veuen molt afec­ta­des per aques­tes apa­ga­des acci­den­tals. El cen­tre del muni­cipi és una de les zones més habi­ta­des i també on es con­cen­tren la majo­ria dels comerços del muni­cipi, als quals aques­tes incidències impos­si­bi­li­ten ofe­rir el ser­vei de paga­ment amb tar­geta de crèdit. Tot i això, les zones gri­ses són molt difu­ses, tal com explica Ponsa: «A vega­des passa que a l'inte­rior de l'ajun­ta­ment no tens cober­tura i quan surts a l'exte­rior ja pots par­lar», diu el regi­dor, que afe­geix que és difícil tre­ba­llar en aques­tes con­di­ci­ons.

De totes mane­res, el tall d'aquest dar­rer cap de set­mana ha posat fi a la paciència del con­sis­tori, que ha dema­nat als usu­a­ris que facin arri­bar les seves quei­xes a l'ope­ra­dora de tele­fo­nia per evi­tar més casos en el futur. Així doncs, qui s'hagi vist afec­tat i vul­gui tra­mi­tar una queixa for­mal davant la com­pa­nyia tro­barà la manera de fer-ho a l'espai web del con­sis­tori cabri­lenc (www.​cabrils.​cat).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.