Salou crea una empresa municipal per gestionar la promoció turística

Salou serà el pri­mer muni­cipi de la demar­cació tar­ra­go­nina que aspira a ges­ti­o­nar la seva pro­moció turística a través d'una empresa muni­ci­pal. Així està pre­vist que ho aprovi avui el ple, en una decisió que supo­sarà a la pràctica la dis­so­lució de l'actual Patro­nat Muni­ci­pal de Turisme i el pas de les seves fun­ci­ons a una soci­e­tat anònima de capi­tal públic, Salou Pro­moció Turística SA. D'aquesta manera, el muni­cipi segueix l'exem­ple d'altres muni­ci­pis cata­lans que també han optat per aquesta fórmula (Sit­ges, Cas­tell­de­fels i Llo­ret de Mar), tot i que segons va expli­car ahir el regi­dor de Turisme, Alberto del Hierro, la pro­posta salo­uenca s'ha ins­pi­rat sobre­tot en l'experiència de Sant Sebastià (País Basc).

El prin­ci­pal objec­tiu d'aquest canvi de model de gestió és acon­se­guir una major agi­li­tat i eficàcia a l'hora de tre­ba­llar. «Ara estem molt buro­cra­tit­zats, i en el món turístic cal actuar ràpid, ja que la com­petència se'ns tira al damunt», va asse­nya­lar Del Hierro. L'alcalde de Salou, Pere Gra­na­dos, va avançar que, si l'experiència fun­ci­ona bé, es podria plan­te­jar la cre­ació de més empre­ses muni­ci­pals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.